INSPIRACJE DEKORACJI PRZESTRZENNYCH (PUZZLE)

Ładowanie...

REKLAMACJE

 1.Podstawą do złożenia reklamacji jest uprzednie sprawdzenie i otworzenie paczki w obecnosci Kuriera.

2. Sprawdzenie stanu ilościowego należy do Kupującego i powinno odbywać się w momencie odbioru towaru. Niezgodności powinny być natychmiast zgłoszone kierowcy lub magazynierowi.

3. Stwierdzenie wad jawnych takich jak: np. uszkodzenia mechaniczne, głębokie zarysowania pęknięcia i stłuczenia powinny być zgłoszone w momencie odbioru i zaznaczone w protokole zdawczo odbiorczym pod rygorem utraty wszelkich roszczeń z tego tytułu.

4. Towar, który posiadał wady jawne i został zwrócony Sprzedającemu, będzie niezwłocznie naprawiony lub wymieniony i ponownie dostarczony Kupującemu.

5. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego , wadliwości dostarczonego przez Sprzedawcę towaru, Kupujący zobowiązany jest niezwłocznie droga telefoniczną powiadomić o tym Sprzedawcę, a następnie sporządzić protokół reklamacyjny w formie pisemnej i dostarczyć go skutecznie Sprzedawcy.

 

 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH DO 24 GRUDNIA 2014 ROKU)

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie dziesięciu dni kalendarzowych. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

1. pisemnie na adres: ul. Torowa  4, 45-951 Opole ,lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@a-decor.pl

3. Termin 14 dniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się w przypadku Umowy Sprzedaży od dnia wydania Produktu

4. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni kalendarzowych. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

5. Sprzedawca zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu do Klienta, na wskazany przez konsumenta numer rachunku bankowego, chyba że konsument wskaże inny sposób. Konsument może zwrócić Produkt Sprzedawcy na adres: ul. Torowa 4, 45-951 Opole

6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: (1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej  (2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; (3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; (4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu; (6) dostarczania prasy; (7) usług w zakresie gier hazardowych. 10. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)